W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

 http://www.bip.gov.pl/

Koordynator do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 ze zm.), art. 22 § 1 pkt. 1a i art. 31 a § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych ( t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 365 ze zm.) oraz § 9 ust. 3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1141) na Koordynatora do spraw dostępności w Sądzie Rejonowym w  Nowym Dworze Mazowieckim  została wyznaczona Pani Wioletta Kaczmarczyk. 

Do zadań Koordynatora należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie dostępności Sądu Rejonowego w Nowy Dwór Mazowiecki w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. 

Kontakt

Wioletta Kaczmarczyk
Koordynator do spraw dostępności
Sąd Rejonowy w Nowym Dworze Mazowieckim
tel. 22 732 50 08

e-mail: wioletta.kaczmarczyk@nowydwormaz.sr.gov.pl
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Plan działania Sądu Rejonowego w Nowym Dworze Mazowieckim na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2020-2021

 

Powiadom znajomego